"bra hanna, man ska vara en turkärring"..

.. ropade farfar nyss upp till mig när jag berättade att jag hade missat bussen men sedan fått reda på att min första lektion idag var inställd. hallelujah på den! nu slipper jag gå till skolan som en äcklig luffare idag och jag kan faktiskt sova lite extra också innan skolan börjar igen. ikväll lär bli precis som alla andra dagar= inget liv och massa fysikplugg. känner att bloggen faller ihop lite nu när jag har så mycket i skolan, men jag gör så gott jag kan så tar vi nya tag i jul sen. förresten, det är ju faktiskt inte lång tid kvar alls, nästan så att man måste börja inhandla julklappar osv- jag som inte ens har köpt vinterjacka än. är det okej om ni får julklapparna lagom till midsommar? var sak har sin tid lärde vi ju oss faktiskt av astrid lindgren när vi var små.



måste bara fråga en sak också: emil som man tyckte va så söt när man var mindre, ser inte han lite retarded ut på den här bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0