det blåser lite extra i älgjakten

jag måste säga att jag tycker lite synd om vår söta lilla kung. det kan ju knappast vara någon som har missat boken "den ofrivillige monarken" som tydligen ska handla om baksidan av allt kungen har gjort. de som har skrivit boken kan bli dömda för förtal osv men de säger att de har folk som vittnar isf. herregud vad crazy- ofta våran lilla kung har varit på svartklubbar och festat loss med massa unga tjejer eller har haft ett "förhållande" i ett år som silvia dessutom visste om? vet inte riktigt vad man ska tro, men jag måste säga att när kungen skulle prata med pressen om det igår och han sa "för som jag har förstått är det här saker som hänt långt tillbaka i tiden." känns det som han försade sig på något sätt. han nekar ingenting utan har bara "förstått" att det hände för länge sedan. är våran kung en riktig liten badboy egentligen? hmm..



bild: http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=98575

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0