do you feel like a man when you push her around?



titta på himlen på den här bilden, visst känns den lite mäktig?

kvällen idag vet jag inte riktigt vad som händer, har lite smått panik över att jag måste plugga så mycket men samtidigt är jag så trött att jag håller på och däcka. mina ögon fallen snart ihop, de svider och vill inte vara öppna mer idag, känns som att det framförallt är eftersom att jag har gråtit på högerögat hela dagen idag (syns på bilden oxå). riktigt mysko, men det har kännts som jag har haft typ knäckebröd i ögat hela dagen! usch vad jag vill vara i falköping nu och bara krypa ner under täcket med någon framför en film. vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0