her path was marked by the stars

håret blev helt okej tycker jag, lite väl rakt om man säger så, hehe. kan ju säga att jag inte riktigt är van vid nyklippt hår, jag som låtit mitt hår växa som ogräs. det blir nog grymt snyggt om några veckor tror jag iallafall. måste bara berätta det att när jag gick upp i morse och åt frukost med familjen kom jag på att "jag börjar ju inte skolan förrens om tre timmar". chill! men irriterande att upptäcka nu att jag måste åka om en timma och sen vänta i skolan i en timma pga buss tiderna inte riktigt passar mitt schema. önskar jag gick i rudbeck nu så kunde jag soova ut (och även vara lite med i sollentuna snacket som jag känner mig helt utesluten ifrån). men nu gör jag inte det så jag får ta och ta en dusch och snofsa till mig lite och åka iväg till danderyd.



bara för att jag redan börjar sakna mitt hår när jag ser den här bilden (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0