hey miss fattie fattie!

förlåt för sämst uppdatering idag men jag har verkligen inte haft någon som helst inspiration idag, det blir tyvärr så ibland. sen vissa dagar känns det som att jag har för mycket att skriva så jag nästan inte har tidatt skriva ner allt, eller så skulle jag tråka ut er med allt jag vill säga. iallafall så började väl dagen i stortsett med att åka iväg till stan för att spela en volleyboll match som vi vann (fast jag sög och fick ont). efter det kände jag för att sura och tröstäta så jag bakade mig en kladdkaka, tog en dusch medans den stod i ugnen och la mig sedan och tittade på how i met your mother. jag som faktiskt bara hade tänkt att ta en bit, eller en fjärdedel, eller kanske halva lyckades inte hålla mig utan proppade i mig en hel kladdkaka själv. så resten av kvällen har jag gått runt och kännt mig som en konserverad gravid kvinna ungefär, hur det nu känns. vad har ni gjort ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0