Hope you let your intuition lead you to where i am

jag som på senaste tiden har varit lite smått skeptisk till att följa med familjen till fjällen under varenda vinterlov har kanske hittat lite lösningar iår. på sportlovet ska vi till åre och över nyår åker vi till grövelsjön/idre, har sett på facebook och hört flera människor som ska dit just då vilket jag mig happy happy happy! tänk om några av mina choompisar åker dit så jag slipper umgås med min superintressanta familj i en liten stuga i grövelsjön vid tolvslaget, eller faktiskt får chansen att utnyttja att vi är i åre där det är lite mer liv än där vi har varit tidigare. kom igen folk, tjaja på era päron och berätta sedan för mig när det funkar så ses vi där! (y)



hittade den här bilden från idre på pappas mobil, hur fasiken har han lyckats ta den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0