i was not really sure enough

godmorgon förresten!

vaknade för någon timma sedan och sitter nu inne på mitt rum och knaprar på det som är kvar av gårdadens riktigt feta godispåse. det blev ju inget halloweenfirande för oss volleyboll töntar, istället köpte jag alltså en grym godispåse och satt och sov på en buss i sex timmar, helt okej det oxå! dagen som jag egentligen hade tänkt att spendera med josefin har fått ändrade planer pga. sms av min tränare om att det är träning idag. brutalt efter en hel helg med volleyboll- men ska man bli bäst så ska man! iallafall ska jag ta och bege mig mot ett solarium och kanske sollentuna centrum för att checka på lite kläder innan dess. jag är en blek flicka med tom garderob för tillfället, det gillar vi inte.


shit vilken schmal brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0