im crazy but you like it- loca, loca, loca

gymmet gick helt okej, jag känner mig rätt biff för tillfället, haha! tog ett långt bad och kom fram till att jag antagligen ska få åka till falköping efter morfars begravning om två veckor. förstår ni vad härligt att äntligen få träffa alla underbara människor, min andra familj! dessutom så har ellens familj bokat stuga i åre till sportlovet (?) och så ska vi tigga så att palle får följa med också, grymt! till råga på allt ska lite falköpings folk till idre under nyår vilket betyder att jag kanske inte behöver uggla runt med min familj hela tiden. helt plötsligt känns det som att det inte gör så mycket att vi har mentorstid imorgon så att jag har håltimma i en och en halv timma. nejdå, för just nu rullar det på och jag har huvudet ovanför ytan!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Vill bara säga att jag älskar dig! Hejdå

2010-11-22 @ 13:58:31
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0