jag behöver er !

nej hörrni, nu behöver jag verkligen hjälp- jag måste ha en vinterjacka. tog en av förra årets jackor idag vilket jag inte vill behöva göra i framtiden. gillar ingen av dem verkligen och vill ha en ny! dock skulle jag både behöva en "snygg" och en tjock jacka. kommer vilka använda en tunnare jacka i skolan etc. men en varm behövs på "fritiden" men även då vi ska till fjällen och så vidare. någon som har tips på snygga jackor?





den här köpte ellen när vi var i kista i förrgår, den är riktigt snygg på tycker jag. stackars mig som är kompis med henne- jag som var sugen på den!

Kommentarer
Postat av: Ellen

hmm, ja det är synd om dig som är kompis med henne!

say wuuut?? :o

2010-11-08 @ 19:49:44
Postat av: hanna

haha, jag va typ väldigt ironisk ellen! men jag mena att eftersom du har en sån och vi är kompisar så kan inte jag köpa en sån, haha ;)

2010-11-08 @ 22:39:56
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: kungellen

Hahahaha jagVET; var bara tvungen att kommentera och jävlas lite ;-)

2010-11-09 @ 00:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0