jag ska bli bäst för fan!

jag fick precis ett litet volleyboll ryck.. jag är sur för att jag har ont och inte kan spela fullt så därför har jag från och med nu bestämt mig för att satsa fullt, helhjärtat och verkligen se till att bli hel. jag ska plenera mitt skolarbete och faktiskt satsa ordentligt så att jag kan komma upp till den nivån inom volleybollen som jag vill. jag har ett och ett halvt år på mig, sen är tiden ute. då tar jag studenten och vill iväg till usa för att spela volleyboll och plugga och ska det målet kunna gå i uppfyllelse måste jag vara i bra form. nu är jag taggad, jag vill träna bättre och hårdare än vad jag gör och jag vill bli bäst. nu ska jag dra med mig pappa till gymmet för att framförallt reheba och se till att bli hel. det är första steget kombinerat med att kunna träna fullt på våra egna träningar nu igen. efter det är målet att få börja träna med elit laget någon gång ibland så att det så småningom blir en regelbunden träning i veckan med dem. jag älskar att bli såhär taggad så nu jävlar kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0