jag vill ha sommarlov ganska mycket nu

untz, untz, untzzzz.. ellen har breddat min blogg vilket betyder att hon är pro och jag är glad. nu kan jag alltså publicera mega stora bilder jämfört med innan! så hejhej mammas systemkamera är från och med nu min bästa vän och jag funderar på att låta den följa med mig dagligen... om det bara hade varit lite mindre. imorgon är det dags för matteprov och även företagsekonomi prov, jag känner mig väl förberedd och är hundra på att jag spikar mvg på båda- eller inte. precis därför så ska jag nu sätta mig och studera lite derivering av exponentialfunktioner med basen e och så vidare, otroligt intressant och stimulerande en vanlig onsdagskväll!


jag känner att jag måste ursäkta mig lite också eftersom att alla tidigare inlägg ser så otroligt fula ut eftersom att bilderna är så små jämfört med bredden. sorry people, jag ska blogga mycket så det försvinner fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0