just to be the next to be with you

tog mig en liten promenix för ett tag sedan för att jag skulle vakna till lite innan jag skulle plugga matte. det var tanken det. tror ni det gick bra eller? nejnej, instället så snodde jag mammas kamera och fottade både det ena och det andra. jag kände att jag spårade lite när jag hade ställt ett glas hallon i badkaret och höll kameran i ena handen och duschen i andra för att få en ball bild. så när mamma och pappa kom hem gav jag upp, framförallt för att jag faktiskt hade skämts om någon hade kommit på mig hängandes över badkarskanten, haha! men det blev iallafall en eller två tuffa bilder, tyvärr kom alla bilder utom dem jag tog idag med när jag skulle föra över bilderna så dem får ni se imorgon istället. nu tänkte jag försöka lära mig lite franska sen ta en tupplur innan jag springer iväg till skolan igen. vad gör ni för att kunna koncentrera er när ni pluggar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0