lalalalalalala la vooiiiiiix

jag är glad, glad, glad och otroligt lättad nu! kom precis hem från skolan där jag har haft tre timmars aulaprov i fysik, och det känns bra! det är inte ofta jag kommer ut ifrån ett prov och känner mig glad, men idag kände jag mig alldeles upprymd. jag lyckades lösa alla tre mvg- uppgifterna och alla andra uppgifter också utom en g-uppgift som jag fattade hur man skulle lösa nu på vägen hem. åh, vad glad jag är att jag pluggade så mycket som jag gjorde. nu ska jag belöna mig själv med att titta på gårdagens avsnitt av house, sen ska jag börja spåra till nästa prov. matte, matte, matte hela kvällen. mvg- here i come!





Kommentarer
Postat av: .......

hahaha fettt fult du har samma tröja på dig på asmånga bilder. har du inga kläder eller?

2010-11-17 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0