lalalalalalalalalalala seize the day

and i'm back! filmen var bra tycker jag, och som den nörden jag är loggade jag ju självklart in på facebook det första jag gjorde när jag kom hem. började söka runt och blev helt intresserad av facebook grundarna. jag kom även att tänka på att det kanske är någon form av data hacker/ progamutvecklare jag ska ta och bli, verkar ju finnas en hel del cash inom det om man lyckas. vad tror ni, någon som kan se mig som grundare till den nya balla internetsidan? btw, volleybollinlägget kommer upp imorgon istället, jag är så sinnessjukt trött nu. godnatt!



är det en bok som handlar om det här på bilden till höger är jag sugen på att läsa den, mycket sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0