let's delay our misery and eat some dinner

godnatt, hej & tjenixen!
nyduschad och fräsh är jag nu efter dagens träning och det lilla plugg kvälen förde med sig, haha. den spenderades nog mest framför spisen då jag lagade grymt goda stuvade makaroner och köttbullar. jag improviserade som bara den och jäklar vad gott det blev, men tid tog det! iallafall så råkade jag laga lite mycket (brukar bli så när man lagar själv, right?) det värsta som finns måste ju vara när man har varit duktig och lagat mat sen blir man inte mätt på maten, sjukt irriterande. så jag lagade riktigt mycket mat och lassade upp i stortsett allt på tallriken och på något underligt sätt lyckades jag trycka i mig all mat, kolla själva, det är ju sjukt mycket! jag som brukar äta mycket normalt lär vara mätt i flera dagar efter det här, haha. nu tänkte jag gå och lägga mig- mätt och belåten! vad brukar ni laga när ni lagar mat själva?,



Kommentarer
Postat av: Annica

det brukar bli wrap med köttfärs. ;D

2010-11-08 @ 23:01:11
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0