like a rainbow around my heart

jag har kollat på typ tusen miljarder filmer idag och igår, jag tror jag delvis tar tillbaka det jag har sagt så länge om att det är skönt att vara sjuk. eller nej, jag omformulerar det: det är skönt att vara sjuk i faköping när man kan ligga och mysa och titta film med någon och äta massa gott. inte när man sitter hemma själv och kollar på reklam i ett tomt hus när det är storm utanför och huvudet snart sprängs och man kallsvettas osv. fy fan! det hjälper inte heller att både josefin, madde och massa andra grymma människor i detta nu befinner sig i sthlm och jag ligger i en soffa som jag knappt orkar resa mig från. baaaaaaaaajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0