mitt mål

herregud, jag har hittat vad jag söker- min drömlägenhet! "Högst upp i den klassiska Östermalmsfastigheten Slottet ligger denna fyra om sammalagt 191 kvm." Högt i tak, fiskbensparkett, fin gård, kök med balkong, fransk balkong, granne med östermalmshallen & fri sikt över östermalmstorg, låter det helt fel? josefin, det är där vi ska bo om några år, Nybrogatan 24 4tr kommer bli vårat nästa hem! riktigt tur för oss att den bara kostar 20 miljoner, det har jag ju i bakfickan, inga problem. det här är inte bra, lägenhets cravings när man bara är sexton år kan inte vara nyttigt. att jag inte kan nöja mig med att jag ska få flytta ner i källaren när den bli klar och nästan ha det som en egen liten lägenhet. aldrig blir man nöjd, men det är bra. det är det som är min främsta drivkraft!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0