no i'll wont stop, because i want more ..

julkänslan & presentångesten stiger mer och mer för varje dag som går och för varje centimeter snön höjs. jag har funderat lite på det där med att köpa julklappar och när ska man egentligen sluta ge bort skit som man har gjort i slöjden och börja ge bort saker folk faktiskt vill ha? mina bröder berkar inte riktigt vilja passera det stadiet och den äldsta är lixom tretton, så gammal var jag när jag började gymnasiet. eller nej, när jag började nian, men iallafall, jag började iallafall använda mina egna pengar för att köpa presenter med långt tidigare än så. det är ju superkul att se någons reaktion när man vet att man verkligen har lyckats med en present!


söt julfjortis i sjuan, super söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0