one of it, two of it... three of it?

jag har blivit riktigt sugen på att skaffa mig en fuskpälsjacka. både för att jag inte tänker köpa någon ny "tjockisjacka" i år och för att jag faktiskt tycker det är snyggt. vet att vissa av mina kompisar (läs: ellen m.fl) ogillar pälsjackor, men nejnejnej- nu tycker ni fel! dessutom behöver man ju faktiskt inte matcha en pälsjacka "snobbigt", man kan ju lika gärna göra som lisa gör på den här bilden?




hennes jacka är från jc, förra året, och det är någonting i den färgen jag känner mig lite sugen på (eller möjligtvis en svart). jag kommer ihåg när hon lade upp den här bilden på sin blogg för ungefär ett år sedan och jag blev lite hemligt kär i jackan. och i år ska jag banne mig slå till, så nu återstår bara frågan- var hittar man en snygg fuskpälsjacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0