rain, rain, rain water in the air.

herregud vilken väder det var ute idag, regnade nog konstant hela dagen tror jag. iallafall så känner jag att när vädret är såhär vill man ju nästan glida runt i ett par gummistövlar med mysiga strumpor i (vilket halva danderydsgymnasium gjorde) så jag funderar på om inte jag också ska ta och köpa mig ett par gummistövlar. dock vill man ju ha ett par från exempelvis hunter om man ska kunna ha dem i skolan och så, men samtidigt- hur ofta har man gummistövlar i skolan? jag kommer ju framförallt behöva dem i sommar när vi är ute och åker med familjen, vi hittar ju alltid på lite sjuka grejor på våra roadtrips, haha.



bild: celebmode.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0