said to myself, christmas is on it's way

ajaj, andra gradens snöstorm-varning och snö kaos ute. känner mig riktigt nöjd med att bussen hem gick iallafall, men har jag lite tur så lyckas inte tierp som herrarna ska möta idag (och jag ska funktionera) komma hit. det vore ju inte lite skönt att för det första inte behöva ge sig ut i det här vädret igen och för det andra vore det skönt att få lite matte/ fysik/ kemi gjord. förresten så var det en heldel folk idag i skolan som tyckte jag skulle börja med videoinlägg, vad tycker ni? vore det kul att se eller bara onödigt?



bild från när jag och josefin va i fjällen förra (?) året. jag kände mig ungefär så snöing när jag kom innanför dörren nyss idag, haha!

Kommentarer
Postat av: Alicia

var det svårt att komma in på gymnasiet ? kunde du mycket redan när du kom dit ? SNÄLLA svara :D

2010-11-11 @ 21:02:14
Postat av: Alicia

...och hur bra betyg behöver man egentligen ha ? bor i uppsala och tänkte söka till falköpings , men vet inte ..

2010-11-11 @ 21:10:30
Postat av: Anonym

Kul med videoinlägg!! :D:D

2010-11-11 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0