schmaaales lyckelse, sade flickebarnet och tog en dusch

stämningen är på topp här hemma! det dunkar begravningsmusik i högtalarna, alla sitter i varsit rum och ingen pratar med varandra. grym stämning verkligen. det som får mig att känna mig ännu lyckligare är nog att jag har matte prov på torsdag och kan ingenting, jag har precis tränat så jag måste duscha och dessutom så är jag tröööött. jag tror banne mig det blir en bra kväll det här, en riktig naturbarns kväll + lite emo stämning på det (y). förresten kan jag ju tillägga att mina föräldrar driv-tjatar om att folk kan tro att pappa slår mamma på grund av att jag och hon bråkade igår och det hände lite saker.



Kommentarer
Postat av: maria f

amen tjaaa snyggiiing :D

Tack så mkt, du är välkommen att råna min garderob ;)

Den är från H&M som typ allt annat i min garderob hahaha :D Ska gå med Robin Staberg om du vet vem det är =)



pöss o kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Ps. du är snygg!

2010-11-26 @ 22:49:22
URL: http://m-vf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0