stress baby stress, it's nothing wrong with stress

fick två kommentarer av en tjej som hette alicia och en av elin som undrade lite om hur det var att gå på volleybollgymnasiet i falköping och som undrade lite om intagningspoäng osv. så jag tänkte att jag kunde slänga ihop ett litet inlägg om det senare ikväll. har förstått att det är flera som är lite intresserade över både volleyboll delen, skoldelen och hur det är att bo själv så kika in ikväll så kommer det ett långt fint inlägg om det då. nu ska jag snabbt som bara den hoppa i lite anständiga kläder (har sprungit runt i mysshorts och knästrumpor här hemma, riktigt härligt!) och springa ner till ellen. vi ska åka till kista för att möta upp palle och se the social network. hoppas på att den bra, den lilla facebook nörd som jag är. vad gör ni en fredagskväll som denna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0