lisa johansson shalalalala

hejhejhallå, sämst uppdatering idag och det ända jag har skrivit om är ett långt inlägg om en ointressant dröm. felåt folk! drömmen är bara för mig själv faktiskt, jag tycker det är sjukt kul att gå tillbaka och läsa sånt så den är bara att igronera. och allmänt idag så har jag tyvärr inte gjort någonting intressant. jag har sprungit runt i min snygga aik tröja och mjukisbyxor här hemma och har föröskt att plugga. känner mig allmänt lökig och äcklig idag och funderar på att klä på mig och gå ut på en liten promenix med systemkameran snart. men först- mer fysik!




Kommentarer
Postat av: lisa

jag är ju sjukt cool!

2010-11-14 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0