don't you know you'll might find a better place to play?

jag har tidigare skyllt på att jag inte har någon kamera och det är därför som jag inte fottar och det kommer upp så mycket kul bilder i bloggen, men nu när jag kom på att mamma faktiskt har en systemkamera som bara ligger här hemma och skräpar tänkte jag bege mig ut och fotta lite. men hur tror ni det gick? nej, det är faktiskt riktigt svårt att få till det där, speciellt helkroppsbilder som jag tycker är så kul eftersom att jag älskar att se hur folk klär sig. jag tänker så lätt på det när jag träffar någon så det känns lixom fel att inte se kläderna, haha. det gick inte super toppen som sagt, men här är en bild iallafall & ja, jag ska lära mig att fotta nångång.



det är mörkt ute. tro mig, det är svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0