don't really know how i got here

jag har kommit fram till en sak. det verkar som att många bloggare slår sig fram genom att bli kompis med andra bloggare eller genom att vara "stalkers", te.x paulinas stalker daniel (som förövrigt är riktigt skön, haha). vad skulle ni säga om jag började stalka typ dennism?
en annan sak som jag har funderat på är det att vissa som faktiskt har relativt stora bloggar inte ens är "bra" på att blogga. det finns dem som knappt uppdaterar och när de väl gör det så är det i stort sett ganska "meningslösa" inlägg och trots detta tjänar dom pengar? (och nej, jag säger inte att jag själv är bra på att blogga eller att jag egentligen borde kunna bedöma hur en bra blogg är. men jag känner själv att jag faktiskt inte har något intresse för sakerna personerna skriver, ändå klickar man sig in på bloggen hela tiden) jag förstår inte riktigt grejen med det där. varför är det så att vissa människor är så mycket mer intressanta än andra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0