cravings- jag blir galen!

herregud, jag behöver verkligen massa saker. jag behöver vill och blir galen. skinnbyxor; sammetsbyxor; vit slapp t-shirt; sjal; beige, stickad kofta; svart, stickad kofta; pudrig blus; svart blus; skor att byta av med; mysig halsduk (en till kan ju aldrig skada); vinterjacka, listan tar aldrig slut! herregud vilken klädorgasm jag får när jag tänker på allt snyggt som finns just nu som jag bara vill ha, ha, ha. det grymmaste är nästan att det mesta finns på h&m vilket betyder att de är billiga stuff också. hallelujah!




varför fasiken har h&m ingenting på sin hemsida, gaaaaaaah, där försvann lite av min lycka. det blir sollentuna c sen stan imrn, kanske kan lyckas ragga upp muddie där. hoppas på det bästa. jag blev iallafall lite snått sögen på att köpa en härlig röd julklänning, lite tidigt kanske, och lite onödigt. men jag känner det, i år ska jag köpa en riktigt fin julklännig och så ska jag se till att bli bjuden på någon riktigt fin julfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0