årets julfjortis 2007 (y)

godmorgon godmorgon, uppe med tuppen idag?

.. eller inte. jag är trötter som bara den, men inte gör det någonting för nu är det fullrulle. tror att dagen idag är ganska fullspäckad, det är inte bra att vara sjuk och missa två hela dagar. måste nog göra en liten lisa för att checka allt som händer eller kanske händer idag.

  • städa mitt rum
  • plugga
  • käka sushi/thai/pizza buffé (ganska schmalt med ett ställe som har en sån mixbuffé eller?)
  • köpa massa stuff från min craving-lista lite längre ner.
  • träffa muddefis om hon kan slita sig från alla syrianer en stund
  • möta/hämta sofie på centralen om hon hittar någorlunda billiga biljetter.
  • plugga lite till..
  • borde kanske gymma också

tror ni jag hinner?'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0