vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren?

tänk om dygnet hade 48 timmar istället för 24. om man gick i skolan varannandag och hade lika mycket att göra som man har på ett vanligt dygn, vad mycket skönare allt skulle vara då. det känns lite hemskt att säga det, men då skulle jag ha tid att plugga så mycket som jag behöver och jag skulle ändå ha tid att träna och göra roliga saker på fritiden, tvärtemot idag. jag var tvungen att smsa min tränare idag eftersom att jag inte kunde träna för att jag behöver plugga, och ändå hinner jag inte klart. senare på dagen fick jag även ett sms av min andra tränare som undrade om jag ville träna med elitlaget idag, klart som fan jag vill, men jag hinner ju inte! jag hade dessutom behövt gå på våran egen tränig då. 3,5 timmars volleyboll + 1000 timmars fysikplugg funkar lixom inte på ett vanligt dygn. någon mer än jag som har svårt att få tiden att räcka till?



bild: rebecka assio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0