wazzuuup, wazzuuuuup, wazzuuuuuuuuuuuuuuuuuup?

nu är jag trött och avundsjuk. och jag tycker inte om att vara avundsjuk för det är egoistiskt och knäppt. men det är inte så lätt när allt går skit för mig medans livet bara verkar fungera toppen och flyta på som vanligt för alla andra. det är lite jobbigt när inte alla har bloggar och man inte kan läsa om andra människors problem, då slipper jag känna mig som ett emo när jag sitter och klagar här på mig själv. har förresten typ brännt mig på högra handleden så jag ser ut som ett litet emo nu också, toppen!




en annan bild från när jag provade mammas kamera, jag gillar att man ser snöflingorma. & jag måste faktiskt berätta för er att bilderna ser så mycket ballare ut på mina dator än på bloggen eftersom att de är mycket större då. nu ska jag hoppa i säng iallafall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0