we are the champions my friend

sent igårkväll kom vi tillbaka hem med guldmedaljer och göteborgskex, riktigt härligt att äntligen- förförsta gången på riktigt- vinna en stor turnering. och det som gjorde det hela ännu lite härligare var att jag mötte älskade sofie i finalen, och jag blockade ner henne en gång. åh, vad härligt det var! dessutom var det massa andra människor där jag kände igen, rig människor och annat folk. härligast var iallafall att träffa sofie, för fy satan vad jag har saknat den tjejen! vad har ni gjort i helgen?



efter la grande finale mot kungälv igår som slutade 16-14 till oss i tredje set, GÖTT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

inte okej att blocka ner mig sådär :( hihi, men grattis till guldet fina du! har saknat dig massor <333

2010-11-01 @ 15:13:43
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Går du på volleybollgymnasie? I så fall vilket? hur tycker du det är? Funderar på att söka..!

2010-11-10 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0