why does it feel like i was dancing on the table yesterday?

jag är trött, död och har ont i fötterna.. känns som jag hade en riktigt galen partykväll igår, men så var inte fallet. jag och josefin fick däremot lite damp igår och bestämde hastigt och lustigt att vi skulle ta och gå ut och äta på hardrock café med alla gamla dagis kompisar. eftersom jag tränade igår träffades vi där vid niotiden och var väl inte klara förrens elva- halv tolv. slutade iallafall med att jag och josefin satt på en luftmadrass hemma hos hennes farmor och spelade "drömdejten". tyckte det va super kul att träffa alla, dock kanske de va mindre kul nyss när jag skulle åka hem. fötterna värkte som in i bomben och folk glodde på mig som om jag vore dum i huvudet när jag vacklade fram på kullerstenarna- inte helt fel! nu ska jag trösta mina stackars fötter och allmänt döda kropp och huvud med filmmys, duntäcke och massa gott att äta!



jag, alex och jessica för några år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0