you make me feel like i live in a teenage dream.

pappa är snäll och köpte med lite 86% choklad till mig och dyr nypressad apelsin juice så nu har jag alla chanser att skriva klart min historia uppsats. det vore så otroligt skönt både för att då kan jag få unna mig en fika med fanny och athina ikväll och för att man kan koncentrera sig på annat då (hejhej matte c prov). jag är dessutom sugen på att åka in till stan och se om man kan få tag på lite kläder, börjar kännas tomt i garderoben nu igen. förresten så kommer jag ju behöva massa massa massa nya kläder för att kunna fylla ut min garderob som jag hoppas vi får till när källaren blir klar. walk-in closet där jag båda kan hänga massa saker, men dessutom lådor & sko hyllor och självklart en gigantisk spegel.



eller kanske någonting sånthär, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0