du är bäst och jag är sämst- tack för den!

eller så blir det tvärtom vad jag skrev i förra inlägget ikväll. det är nog dags för mig att stänga av mitt partysug och spara det till någon annan helg, för imogon kväll händer det väl inget, eller? är det nån som har fest där man får klä sig i skyhöga klackar och bara måste ha en splitterny klänning som sitter som smäck är det bara att ringa eller smsa. jag är sugen! bra att jag kan få köpa en riktigt härlig party klänning isåfall också. det är dags för mig att festa i stockholm, dags att veva sönder, haha!

men det får ta och bli imorgon, ikväll tänkte jag mysa & titta på camp rock. jag diggar barnfilmer, de är så härligt nostalgiska eller så där störande gulligt dåligt gjorda, eller helt enkelt bara riktigt bra. så camprock blire ikväll, tänkte försöka få en liten sms konversation med en liten pojke som antagligen är lite full vid det här laget. vi får se hur det går höhö- godnatt! 




Kommentarer
Postat av: maria F

Men tjaaa snygging=D ska du hitta en sån klänning ska du leta på nelly.com inte på stan :D Pusspusss, ställ gärna 193712943 frågor, det är bara skoj :D KRAM

2010-10-10 @ 18:43:04
URL: http://m-vf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0