hanging on the promises and songs of yesterday

hejhej hallå, nu har lilla jag äntligen kommit hem från skolan igen.

kan ni tänka er vilken underbar gårdagskväll/ morgon jag har haft! igårkväll fick jag först mega panik över att jag inte hade gjort en läxa tills idag, självklart får jag då reda på att just den lektionen blir inställd. så inte nog med att jag slapp läxa, jag fick sovmorgon också. kvällen spenderades sedan i telefon vilket va mysigt värre! imorse vaknade jag utav att klockan ringde sådär vid åtta tiden, helt utvilad nästan. när jag tittar på mobilen ser jag att jag har fått ett smsa där det står "WIHUUU, DET SNÖAR!"- och det gjorde det verkligen! när jag tittade ut genom fönstret så var det helt vitt, hur mysigt som helst!

nu är jag riktigt sugen på att ha en riktigt myskväll med kladdkaka & varm choklad, tyvärr funkar inte det ikväll men är det någon som är sugen imorgon kväll?




hanna har kul när hon väntar på bussen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0