i am a highway maaan!







jag hatar att jag älskar dig min kära dator, nu missar jag säkert bussen.. haha! puuuh, fick nyss ett sms av athina, vi tar den sena bussen. lata lökar är vad vi är, men det är absolut inget fel med det alls. faktiskt! förresten, jag fick en kommentar av en viss lisa som tyckte att jag hade fina bilder på bloggen, tack så jätte mycket. men jag känner mig riktigt tråkig som istortsett bara har massa cambilder. ska föröska ladda min kamera eller sno oscars inom en snar framtid och börja fotografera lite mer, så kanske det blir ännu snyggare bilder. hoppas alla har en bra dag, för det kommer jag att ha. biljetterna till falköping bokades nu under morgonen så direkt efter skolan blir det mega stress sen falköpiiiiiing. finally! måste bara försöka lura med mig sofie på hoffmaestro nu, men känner jag tjejen rätt så vet jag att hon behöver ha lite kul. och hoffmaestro lär bli grymt! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

du får gärna lura med mig! Behöver det! <3

2010-10-02 @ 12:38:59
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0