i can se through your transparent face

ett av mina nyaste kap är den "onödiga" transparenta koftan från monki som jag berättade om för ett tag sedan. eftersom att jag har varit en lat flicka som inte har fottat den blev jag super glad när jag såg att självaste snyggingen angelica blick har köpt en lika dan. det är så härligt & det har börjat hända mig oftare och oftare att så kallade "modebloggare" köper plagg som jag har köpt, jag vet inte varför men man får som en slags bekräftelse från "omvärlden" att det verkligen var ett bra köp. så nu är jag riktigt glad över att jag inte sket i att köpa den här snyggingen!




bild: angelica blick
kofta: monki- 350 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0