i can see clearly now

när ens nära och kära mår dåligt och man är nära att förlora dem, det är inte förrens då man förstår hur mycket det faktiskt betyder. när man säger "när jag dör" istället för "om jag dör" eller när man får samtal från andra med dagliga uppdateringar över hur de mår. när man verkligen vill träffa någon, men inte kan eller när man har någon hos sig men ändå känner att tiden man har tillsammans är för kort. det är inte förrens då man inser att familjen är viktig, den är ingen självklarhet och att vi måste ta hand om varandra.

jag har en ram med massa bilder från när jag var liten i mitt rum, den får mig att tänka på min släkt och hur mycket var och en betyder för mig. jag har aldrig kunnat säga orden högt till någon, jag har skrivit det till fem personer i hela mitt liv men jag tror jag känner det för så många fler. jag älskar min familj & min släkt trots allt, allt är inte perfekt men jag älskar var och en på sitt eget sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0