i love open fields and empty calendars

hejhejhallå!
känns som att det var ett tag sedan jag bloggade, men tro mig, jag har ganska fullt upp! igår eftermiddag tog jag och laget minibussen till Katrineholm där vi mötte deras b-lag. tyvärr gick det väl inte toppen så det blev ännu en förlust för oss. galet irriterande eftersom att vi tränar tusen miljarder gånger bättre än vad vi spelar! dessutom är det mycket i skolan osv. vilket gör att jag verkligen börjar leva upp till mitt rykte som nolifer.

just nu sitter jag kvar i skolan och arbetar på engelskaredovisningen som ska hållas imorgon, kulkulkul! senare under eftermiddagen blir det gym med mamma, men också plugg och tele (om en viss person tänker säga någonting annat än skägg idag)- det är säg skägg till allt dagen idag. kungarna av tylösand ni vet, eller nej juste, det är bara jag som snackar med sånna myskofolk som har tid att kolla på folk från hamstad som skämmer ut sig, haha.



bara för att jag fick frågan om ifall jag bara hade en bror flera gånger igår så kommer här en bild på mig och min andra lillebror. den är tagen när vi var uppe och vandrade i fjällen 2003.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0