if it's a broken part, replace it. if it's a broken heart, then face it.

nu ska jag springa iväg på träning, wihu.. tre timmar- nästan lite rig style när det gäller det! bra som bara den tycker jag faktiskt. så länge kan någon vänlig själ få berätta för mig hur man ändrar bredden på sin blogg? jag skulle vilja ha en ganska mycket bredare blogg, både för att jag tycker det ser ganska komiskt ut på min egen dator när bloggen är typ halva skärmen, max och dessutom för att det blir så mycket snyggare. alla mina fina bilder jag ska börja att ta måste ju få plats! nej, gymma va det ja..  puss!



Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg du är då! ;)



Jackan är asgammal från HM förrförra året, men det är pälsen som är ny =D den sitter lixom inte ihop med jackan. Sen kavajen är från HM (rea 150:- BALLT SOM FAN)

Och ja...klänningen fällde fittmycket, har massa små svarta grejer på heeela mitt golv i rummet efter att ha provat den bara, fuck life säger jag bara. Så den åker tillbaka!



PÖSS O KRAM SKUMBANAN

2010-10-05 @ 22:48:17
URL: http://m-vf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0