if you want me to belive in a future, i need to sleep!

hejjagärhemma! har ju som sagt varit ute i skogen hela eftermiddagen och tycker att vi gjorde bra ifrån oss för att ha gått, så det hoppas jag mr roffe tycker också. innan orienteringen åkte jag och lite grymmingar till täbycentrum och laddade med nacho deluxe. typ gott! iallafall så är jag trött som bara den nu, antar att jag inte är van vid så mycket friskluft haha, så jag tänkte sova lite. det är onsdag idag vilket betyder att det inte är någon träning, så jag kan sova sova och sova lite till ikväll. fast det kan ju vara bra att läsa igenom företagsekonomin också, prov imorgon, svååååres!



tycker trädet påväg hem börjar se riktigt tufft ut nu.. tänk om några veckor när löven i mitten är hela rödgula också- häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0