it all leads back to you

hejhej hallå!

sitter just nu på en ganska oseriös engelska lektion och försöker sammanställa våra texter om tornadosar samtidigt som jag lyssnar på sean när har pratar med sin data, haha! jävligt tufft program han har skaffat sig faktiskt. han sitter lixom och säger var musen ska klicka och vad den ska skriva osv. seriöst, det är typ vad jag har drömt om hur länge som helst. tänk om den här tekniken utvecklas så slipper man klicka på datan osv. jag kommer ihåg när jag var liten och skulle skriva olika berättelser etc. när jag var trött, då satt jag och tänkte på hur skönt det kunde vara om man kunde koppla datan till hjärnan och bara behövde tänka det man ville få nerskrivet. sen drömde jag även om att ha en hjärna som var som ett obegränsat usb minne, haha. dvs att den går att koppla till datan och föra in information (=slipper plugga) men även tvärtom, så man kan spara alla härliga minnen man har på en hårddisk. om några år så kanske det blir jag som uppfinner det, haha, vem vet?




skrik om datan inte fattar, det kan hjälpa. haha, eller inte! btw, röstigenkänning finns på alla vista och windows 7 datorer under kontrollpanelen. häftigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0