mysipysi

bara för att det är söndag och för att jag är lat så tänker jag faktiskt inte plugga ikväll. hur konstigt det än låter! istället ska jag ta och lägga mig i sängen och prata i telefon tills jag somnar. imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrens 10.30 så jag hinner plugga lite matte på morgonen. så nu tar jag mig en riktig myskväll och sätter på en ansiktsmask & min myspysiga morgonrock och sätter mig i min säng och är allmänt mysig. kanske även ska kolla på i rymden finns inga känslor som jag laddade ner igår, har hört att den ska vara söt. det blir en riktig ta hand om mig själv kväll ikväll, men jag har lärt mig att sådana verkligen behövs också. ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0