segisar är vi allihopa, allihopa, allihopa.. jag med och du med

internet har inte velat samarbeta med mig alls idag, därav inget skrivande. iallafall så var det dags för seriestart för oss idag, har väl inte så mycket att säga om den förutom bajs. för inte var det bra utav oss att förlora mot gamla tanter, nej usch vad dåligt vi spelade. dock var laget inte komplett osv, men det är inte så mycket att göra åt saken- vi får ta och spela bättre mot team valla b som vi möter nästa helg helt enkelt!




där har jag min handled christer, det kan du inte klaga på!


idag var det klara som var stabliast och tog åt sig mycket i bakplan- bra jobbat tjejen!


bilderna är lånade härifrån och här kan ni även läsa lite mer ingående om dagens match. dags att ta nya tag för de flygande köttbullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0