sidecut?

godmorgon!

någon som kan gissa vad lilla natur barnet gjorde igårkväll? jo, hon fick huvudvärk och kunde inte koncentrera sig alls, därför valde hon att gå och lägga sig klockan nio och sedan gå upp vid fem för att plugga. så nu har jag suttit och läst kemi i typ en halvtimma, riktigt annorlunda men faktiskt ganska skönt på något sätt. det är lite småmysigt att det är kolsvart ute, det känns lixom som att man sitter och pluggar mitt i natten- men nu är jag utvilad! funderar på att ta en liten paus snart och klä på mig och käka frukost, inte helt fel att lixom vara helt färdig för dagen vid typ halv sju, haha. ha en bra dag knäppisar!



hohooo, vad kul jag hade en dag.. jag satt och drog i mitt hår och försökte lista ut hur det skulle sett ut om jag hade side cut. tror inte ens jag lyckades få fram en bild i mitt eget huve över hur det skulle se ut faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0