there's a new wind blowing that i've never known.

gooodmorgon!
taggade inför international suit up day, haha? hela klassen verkade tycka det skulle bli roligt, tills det upptäcktes att den var samtidigt som våran skolorientering. där förstördes vårat roliga! känns iallafall som att det kommer bli en sjukt härlig dag med tanke på att jag är skadad i höften, så jag kan bara gå. hoppas hoppas någon som jag känner kan gå orienteringen med mig, jag är inte mega taggad på att gå med främlingar, haha. förövrigt så jobbar pappa i göteborg och mamma hälsar på morfar så farmor och farfar är här, gött som bara den! jag ska passa på att lura ur farfar ett och annat angående både matten och fysiken känner jag. nej vet ni vad, nu kan jag inte sitta här längre, jag måste klä på mig och fixa massor innan jag springer till bussen vid halv. haaaare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0