this is why i don't want to live with you

precis det här jag hatar, vi bestämmer någonting alla är asglada och taggade sen fuckas allting upp. slutar mad att jag och mamma bråkar, jag är skitlack och sätter mig vid datan och mamma typ gråter. asså jag pallar inte det här, jag hatar det. det som är mest irriterande är att hon vet det mycket väl. hon vet att jag hatar att bråka, men ändå så provocerar hon mig och ger mig inget val än att bli arg. jag som faktiskt trodde det här kunde bli en kul lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Pizzorna!

sv: eller hur, pizza är ju bäst! :D

ja vi har haft en asabra dag :)

2010-10-17 @ 11:52:20
URL: http://komiskapizzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0