felåt

jag är nöjd, nöjd, nöjd! kom nyss hem ifrån kista (ja, jag vågade mig dit trots bombhoten mot sverige lalala) och gissa vad jag har fått med mig hem? jo, tre par jeans! förstår ni, tre par! jag har nog aldrig ägt tre par jeans som passar mig helt, dvs inte är för korta i benen och används akut tillsammans med stövlar, haha. det som var extra grymt var att mamma betalade allihopa. jag fick även med mig ett par rejäla kängor, en mysig halsduk och en lite småonödig men ändå fin transparent kofta.  mamma lyckades dessutom spana ut ett par riktigt snygga gråa skor till mig på åhléns, så hon åker kanske tillbaka och köper dem imorgon när hon köper alla sina par (som jag btw kan sno för iallafall två av paren var riktigt smexy!). tack mamma! bilder på sakerna kommer upp imorgon, jag är alldeles för trött för det nu. godnatt!





Kommentarer
Postat av: Diana

E klänningen från H&M ? ;)

2010-10-17 @ 22:30:21
URL: http://dghl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0