we are the champions my friend

sollentuna seger x2 idag, grattis grattis! jag har alltså varit och kollat på volleyboll i sateliten hela dagen idag, ganska kul att träffa massa volleyfolk faktiskt. gamla rig spelare som spelade, sponsorerna och massa människor från klubben + publik gjorde det till en ganska bra dag faktiskt. har dock lite små-ångest nu eftersom att det är dags för fysikprov på tisdag och jag känner att jag inte riktigt har hundra procent grepp på allt. jag har mycket att repetera och plugga in, så därför blir det kanske inte så mycket bloggande under helgen. istället satsar jag på skolan och volleybollen, vi har faktiskt match imorgon igen. sateliten klockan 12.30 svk c - norrköping, kom och kolla!



haha, "woooow, vi har spelat våran första 6-manna turnering!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0