if tomorrow never comes..

en av alla tusen miljarder fördelar det finns med att ha pojkvän är att man kan sno massa mysiga tröjor och skjortor. eftersom att jag inte har en pojkvän får jag göra det bästa av situtaionen och snor kläder av killarna som står mig närmast; pappa och mina bröder. sitter just nu och pluggar historia i oscars hoodie, skulle det vart lite varmare hade det blivit pappas gamla skjorta som nu är min myspys skjorta. dags att försöka trycka in alla jävla filosofer osv. i huvet nu. puss!



finstädat ser ni väl? .. höhö, kanske borde ta tag i det snart ;/

Kommentarer
Postat av: Maria

Pälsen är från HM med :D hahaa allt från hm;) ja ska fan till en hmaffär o prova den, den var skitsnygg =( jaja hoppas du hittar det du är ute efteer:D pösss

2010-10-06 @ 22:38:52
URL: http://m-vf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0